I v letošním roce si naše klienty, dovolíme požádat o hodnocení spokojenosti s našimi službami.
Net Promoter Score, zkráceně NPS, vyjadřuje obecně míru loajality zákazníků. Výpočet NPS se provádí na základě hodnocení, kdy dostanete například otázku: „Jak pravděpodobné je, že byste doporučili (společnost / produkt / službu...) příteli nebo kolegovi?“ Hodnotíte na škále 0 (zcela nepravděpodobné) až 10 (zcela pravděpodobné).
Schéma hodnocení zákaznické spokojenosti
Do celkového výsledku se zaznamenávají pouze hodnocení v rozmezí 9-10 v případě spokojených zákazníků a hodnoty 0-6 v případě té méně spokojené části publika.
Hodnocení 7 a 8, které by vám možná přišlo velmi pozitivní, se do výsledku nezapočítává, a tím pádem hodnocení nijak neovlivní.
Klienti využívají také prostor pro jejich komentáře, které jsou pro nás inspirací pro další zkvalitňování služeb. Na jejich základě jsme tento rok aplikovali tyto novinky:
- Nový LCV Produkt
Nastavení servisní sítě a doplňkových služeb pro lehká užitková vozidla. - Online objednání do servisu
Vyberete si místo, termín a doplňkové služby přes webový formulář. - Rezervované kapacity v servisech / SLOTY
Rozšířená kapacita v servisech jen pro uživatele vozidel společnosti LeasePlan. Kapacity je možné využít po objednání do servisu přes naše kontaktní centrum na telefonním čísle +420 296 333 666 nebo přes webový formulář. - Zelená karta
Ke stažení v rámci DriverPassu. Zelená karta pro každé vozidlo je nyní dostupná online ihned.