ONLINE po kliknutí ZDE nebo kontaktujte asistenční službu na NONSTOP lince pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 2).
Typ sjednané asistence najdete buď v digitální kartě řidiče DriverPass nebo nám napište zde či nás kontaktujte na NONSTOP lince pro řidiče +420 296 333 666.
BASIC
Po dobu opravy vozidla, max. 2 dny náhradního vozidla, pouze v České republice.
STANDARD
Po dobu opravy vozidla, max. 5 dnů náhradního vozidla, rozsah EU (pojištění se vztahuje na škodné události nastalé na území České republiky a v zemích, které jsou součástí mezinárodní dohody o vzájemném uznání pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla).
PLUS
Po dobu opravy vozidla, max. 10 dnů náhradního vozidla, rozsah EU (pojištění se vztahuje na škodné události nastalé na území České republiky a v zemích, které jsou součástí mezinárodní dohody o vzájemném uznání pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla). Součástí balíčku Plus je repatriace opraveného vozidla ze zahraničí.
Kontaktujte asistenční službu na NONSTOP lince pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 2).
Vozidlo z asistence si můžete ponechat, náklady nad rámec asistence budou přefakturovány na vaši společnost. Pokud nechcete náhradní vozidlo z asistence dále využívat a chcete ho vrátit, kontaktujte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 2).