Máte nepojízdné vozidlo a potřebujete si spolu s asistencí zajistit i náhradní vozidlo?
Volejte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 2).
Potřebujete se svým vozem do servisu a zůstat mobilní?
Náhradní vozidlo je jednou z doplňkových služeb, kterou si můžete při objednání do servisu zvolit. Objednat se můžete přes digitální kartu řidiče DriverPass, přes webový formulář nebo kontaktujte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 3).
Potřebujete zajistit náhradní vozidlo z jiného důvodu?
Kontaktujte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 4) nebo zašlete požadavek/objednávku na e-mail nahradnivozy@drivalia.com.
Potřebujete zajistit náhradní vozidlo z důvodu opravy vozidla po škodní události?
Náhradní vozidlo je jednou z doplňkových služeb, kterou si můžete zvolit při objednání opravy vozidla. Kontaktujte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 1).
Vozidlo z asistence si můžete ponechat, náklady nad rámec asistence budou přefakturovány na vaši společnost. Pokud nechcete náhradní vozidlo z asistence dále využívat a chcete ho vrátit, kontaktujte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 2).
Kategorie náhradního vozidla se vždy řídí smlouvou mezi vaší společností a společností Drivalia. Tyto informace jsou zobrazeny v digitální kartě řidiče DriverPass v sekci „Moje služby“. Bližší informaci vám dá Fleet manager vaší společnosti nebo nám o tuto informaci napište. Rádi vám poradíme i na NONSTOP lince pro řidiče +420 296 333 666.
V případě zápůjčky náhradního vozidla z asistence kontaktujte NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 2). Pokud máte vozidlo zapůjčeno od servisu či jiného poskytovatele, kontaktujte jej na čísle uvedeném na předávacím protokolu k vozidlu.