Akceptační místa jednotlivých palivových karet naleznete níže:
Zkontrolujte, zda je vaše palivová karta akceptována touto čerpací stanicí (viz otázka č. 1) a zda karta umožňuje nákup zvoleného sortimentu.
Zkontrolujte platnost karty a použití správného PIN kódu.
V případě, že můžete vyloučit výše uvedené možnosti, je karta nejspíš mechanicky poškozena. Kontaktujte naši společnost přes webový formulář Doklady k vozidlu a palivové karty, případně volejte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 5). Rádi vám vystavení nové karty zajistíme.
Kontaktujte naši společnost přes webový formulář Doklady k vozidlu a palivové karty, případně volejte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 5). Rádi Vám vystavíme duplikát PIN kódu.
Pokud zadáte 3x po sobě špatný PIN, bude karta EuroShell a OMV Routex odblokována automaticky po 24 hodinách, bez nutnosti zablokování hlásit.
Pokud zadáte 3x po sobě špatný PIN, bude karta MOL zablokována v čipu a je nutné kontaktovat naši společnost přes webový formulář Doklady k vozidlu a palivové karty s žádostí o odblokování karty.
Kontaktujte nás co nejdříve přes webový formulář Doklady k vozidlu a palivové karty nebo volejte naši NONSTOP linku pro řidiče +420 296 333 666 (volba č. 5).
Doba vystavení nové palivové karty je 10 – 14 pracovních dnů v závislosti na typu karty. Ztracenou palivovou kartu blokujeme proti možnému zneužití.
Doporučujeme neuchovávat u palivových karet PIN kódy, a to z bezpečnostních důvodů.
Pokud máte zrovna náhradní vozidlo, palivové karty můžete využít k tankování i zde.
Na palivové karty můžete nakoupit i provozní kapaliny na čerpacích stanicích.
Aktuální síť nabíjecích stanic je k dispozici v digitální kartě řidiče DriverPass nebo níže.